top of page

Fizetési feltételek
 

Fizetési feltételek

Számlaszám: 11600006-00000000-83246694

Számlát vezető bankintézet: Erste bank

Számla tulajdonos: Illés Olivér Ádám e.v.

A honlapon feltüntetett árak Forintban és bruttósan vannak feltűntetve

 

Fizetési módok: bankkártyás, átutalás illetve előre egyeztetett időpontban személyesen készpénzben.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Ahhoz, hogy a Vásárló jogosult legyen valamelyik képzésen vagy workshopon való részvételhez, vagy esetleges termékhez, először ki kell fizetni a honlapon feltűntetett árát, ezt lehet a webshopon keresztül bankkártyával, lehet átutalással – előbb kiküldünk egy bekérőt, vagy pedig személyesen készpénzzel is lehet fizetni 5700 Gyula, Vasvári utca 7 szám alatt, előre egyeztetett időppontban.

Fizetést követően jut hozzá a Vásárló hasznos linkekhez, pl. Teams meghívó, ahol a képzést tartani fogjuk, vagy pedig pontos címet, ahol egy adott workshop megrendezésre kerül. 

 

Lemondási feltételek:

  • Ha kifizetéstől számított 14 napon belül a Fogyasztó le szeretné mondani a megvásárolt képzést, és a megvásárolt képzés, még nem kezdődött el, úgy a Fogyasztó a teljes összeg visszafizetésére jogosult.

 

  • Ha a Fogyasztó el akar állni a vásárlástól, a vásárlástól számított 14 napon belül, de a kifizetett szolgáltatást már igénybe vette / *megkapta (megkapta: aki nem tud jelen lenni az online képzésen, a képzés rögzítve lesz, a tartalom Google Drive-ba feltöltve (vagy Youtube videóként), és a tartalom meg lesz osztva ezen képzés résztvevőivel) – visszatérítésre sajnos nem jogosult, hiszen amire előfizetett, már megkapta. Példa: Fogyasztó MA el akar állni a vásárlástól, TEGNAP meg lett tartva az egy alkalmas képzés és még TEGNAP ki is lett küldve Számára a tartalom, TEGNAP ELŐTT fizette ki a részvételét a képzésen.

 

  • Ha a Fogyasztó el akar állni a vásárlástól a fizetéstől számított 14 belül, de a több alkalmas képzés már elkezdődött, és az addigi alkalmakon részt vett / megkapta az anyagokat, de még van a képzésből hátra valamennyi találkozó, akkor a Vásárló csak részarányosan jogosult a teljes ár visszafizetésére. Pl. egy workshop br. 50.000 ft, és 5 alkalmas, vásárlástól számított 14 napon belül az 5 alkalomból már megvolt tartva 3, Fogyasztó részt vett / megkapta, és a 14 napon belül szeretne elállni a vásárlástól, akkor csak a teljes összeg 40%-ra jogosult, vagyis 20.000 forintra, hiszen az első 3 alkalom tudását már megkapta. 

 

Online konzultáció: ha a Fogyasztó online konzultációra foglal időpontot, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Fogyasztó és Szolgáltatóval közösen megállapodott időponttől kezdődik a megvásárolt időtartam, (platformtól függetlenül, pl. telefonhívás, messenger beszélgetés, Teams, Skype, Whats Up, Viber, ez csak részlet kérdése, és a megállapodás a két fél között) Ha pl. 16:00ra van megbeszélve egy egyórás nem személyes konzultáció, és a Fogyasztó pedig 16:15kor érkezik, úgy már csak 45 perc maradt hátra a konzultációból, nem pedig akkor indul a 60 perces visszaszámláló. Ha a fogyasztó a megbeszélt időpont után kívánja lemondani, erre lehetősége sajnos nincsen, hiszen azt az idősávot a Szolgáltató már erre a célra rászánta, és naptárába beírta.    

Elállási jog online konzultáció: Ha a Fogyasztó legalább  12 órával tájékoztatja a megbeszélt időpont előtt tájékoztatja a Szolgáltatót arról, hogy nem tud részt venni az online konzultáción, ebben az esetben a teljes összeg visszatérítésére jogosult a Fogyasztó.

 

 

Személyes képzés / workshop:

Ha a Fogyasztó egy személyes workshopra / képzésre fizet be, egy későbbi dátumra, vásárlástól számított 14 napon a részvételi szándékát visszamondhatja de nem kevesebb mint 2 órával a workshop megkezdése előtt, az érték 100%-os visszatérítésére jogosult. Ha a személyes képzés vagy workshop tervezett kezdése előtt kevesebb mint 2 órával mondja vissza a Fogyasztó a részvételét, sajnos nem jogosult a visszatérítésre, mivel a Szolgáltató számol a jelenlétével, és úgy készül a létszám kapcsán.

Ha vásárlástól számított több mint 14 nap múlva lesz megtartva a képzés személyesen, és a Fogyasztó nem jelenik meg a képzésen / workshopon, abban az esetben semmilyen pénzvisszatérítésre a Fogyasztó nem jogosult.

Meg nem jelenés: ha a személyes képzés / workshop, fizetéstől számított 14 napon belül kerül megszervezésre, de a Fogyasztó – előzetes tájékoztatás nélkül – nem jelenik meg a személyes képzésen / workshopon, úgy semmilyen visszatérítésre a Fogyasztó nem jogosult.

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

bottom of page